ondatwinni

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

SuperMe e här nu 8D

Av SuperMe och blake123 ondskaa - 4 augusti 2011 21:45

HEJSAN XD


jag e SuperMe / Mr Super / Kycklingen / CrazyWomään xD


iaf O.O

jag e en av de onda twinnisarna  och jag har gjort designen  hah O.O

iaf igen xD såhär ser jag ut utan twinnilook:


      

visst e jag snygg? erkänn xD

såe O.O


jaa, detta är vår blogg ;D vi är inte ett dugg rädda för kommentarer C:


//SM ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SuperMe och blake123 ondskaa - 10 augusti 2011 16:09


idag köpte jag en boonie     bilder:          OMFG VAD SMÅ BILDER XD iaf, VISST E HON SÖÖÖÖÖÖT??!!??!!    hon heter Drutten Prutten <3   btw, min syrra har en minishettis som heter drutten xD en minishettis är en pytteliten ...

Av SuperMe och blake123 ondskaa - 8 augusti 2011 21:51


hej :8 .. hejdå xD  

Av SuperMe och blake123 ondskaa - 8 augusti 2011 21:27


BLAKIE BLOGGADE XD TJOHHHHO XD      jag har fixat signaturer också, blakies får ni se nästa gång hon bloggar ;D    ...

Av SuperMe och blake123 ondskaa - 8 augusti 2011 20:55


Blakie här ^^ Sry att jag inte har bloggat men som ni vet (typ xD) så hatar jag att  blogga.. men jag får väll försöka. Och det här inlägget ska inte bli lika långt som mitt första! xD Men jag har så mycket att skriva osv.. Aja ska försöker uppdatera...

Av SuperMe och blake123 ondskaa - 8 augusti 2011 20:45

DU DÄR, JUST DU JA XD   JAG (SuperMe) kan göra en design till DIG! jag gör i photoshop, och ni har ett exemplar där uppe O.O   MEN! jag gör bara till bloggplatsen! detta e HELT gratis 8)   ni behöver bara maila mig på MSP!   //Sup...

Detta e vi


hellow :3 vi är två onda tvillingar på MSP. vi är GALNA i s/k xD

Fråga oss! :D

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards